5.0
gebaseerd op 25 reviews

Goed ontvangen en erg vriendelijk, voelde me meteen op me gemak.

*Whitney - ongeveer 6 jaar geleden

Snel en vakkundig.

Anke - ongeveer 6 jaar geleden

Heel fijn geholpen!

Mandy - ongeveer 6 jaar geleden

Geweldig! Viel reuze mee, had het veel erger verwacht. En heerlijk zachte benen.

Ariska - ongeveer 6 jaar geleden
Rebecca - ongeveer 6 jaar geleden

Super gezellig en helemaal niet ongemakkelijk. De beste waxstylist

*Millie - ongeveer 6 jaar geleden

Professioneel, schoon, snel en vriendelijk!

*Chantal - ongeveer 6 jaar geleden

Thank you so much for this moment

Julie - ongeveer 6 jaar geleden

Prima behandeling ontvangen

*Rianne - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd goed!

Dimphy - ongeveer 6 jaar geleden